Re: Ehdotuksia/PM-kisa

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

> This was a message from Jarmo Havukunnas <jhu@xxxxxxxxx>:
>
> PM-kisat eivät varmaan siitä kärsi, että juuri minä en uhraa vapaita
> viikonloppujani, mutta veikkaisin, että samoilla linjoilla on koko joukko
> rankin kärkipään kuuntelijoita.

Itse lopetin PM-kisoihin osallistumisen 15 vuotta sitten (muistaakseni
1984).
Syy oli sikamainen ja puolueellinen tuomaripeli.  Olin virallisen
tuloslaskennan mukaan kolmas, mutta tosiasiassa voitin kisan.
Ruotsalainen tuomaristo nimittäin hylkäsi yhden kuulemani kilpailuaseman,
josta sain aikaan kohtuullisen raportin.  Perustelu hylkäämiselle
oli se, että kukaan ei kuullut ko. asemaa Ruotsissa!  Niin saatiin
voitto Ruotsiin.
Tuon päätöksen jälkeen ajattelin, että tämä ei ole minun kisani
enkä ole sen jälkeen viitsinyt tuhlata aikaa koko touhuun.

JM
Kangasala