Re: nauhat

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 15.01 12.11.1998 +0200, Reijo Alapiha wrote:
>ei mainita kasetista mitään. Kiinalaisille olen lähettänyt
>yleensä nauhat, sillä harvoin niistä saa tarpeeksi hyviä detaileja
>kaivettua. Tiedätkö sinä Mauno kiinan tullimääräyksistä? Saako
>kiinaan lähettää nauhoja? Menevätkö ne perille? Tästä keskusteltiin
>joskus aikoinaan sfnet.harrastus.dx-kuuntelu ryhmässä. Täyttä
>selvyyttä asiaan ei tullut.

Ei ole mitään tietoa enkä Internetistäkään onnistunut löytämään.
Ulkomaankauppaa koskevia määräyksiä kyllä löytyy, muttei yksityishenkilöitä
koskevia matkustajatavara- & postipakettimääräyksiä. Mutta voi hyvin olla,
että Kiinan posti raakkaa nauhat pois. Tai voi olla, ettei asemalla ole
kasettinauhureita ja nauha jää siksi kuuntelematta!

73, MR