Re: [DX] Virusvaroitus

At 16:27 2.12.2001 +0200, T&M Ritola wrote:
> [...]
sen automaattisesti.

>Voiko tuota IE:n itsestään avautumista estää mitenkään? Tosin minulla ei
ole vielä koskaan niin käynyt ... Onko vaara pienempi, jos yleensä katsoo
vain sähköpostit, eikä selain ole ollenkaan auki?

Explorerini suht koht äsken (=kesän jälkeen). Turvallisuusaukko
>Onko tuo päivitys ilmainen? Entä kannattaako päivittää myös OE?

Microsoftin sivuilta löytyy pilvin pimein ilmaisia päivityksiä....
Tietysti myös virustorjuntaohjelman päivittelyn tulee olla ajan tasalla.
Ite tarkistan asian virustorjunnan suhteen liki päivittäin.
Sitä ei tietty tarvitse käyttää Outlook Expressiä koska muitakin
postiohjelmia on
vaikka millä mitalla.

73's IJL