Re: [DX] Virusvaroitus

----- Original Message -----
From: "Ilpo J Leppänen" <ijl@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>

> Microsoftin sivuilta löytyy pilvin pimein ilmaisia päivityksiä....

Siinäpä se, minusta ne päivitykset ovat niin sekalaisia, etten aina ymmärrä, mitä kannattaisi tehdä ...

> Tietysti myös virustorjuntaohjelman päivittelyn tulee olla ajan tasalla.
> Ite tarkistan asian virustorjunnan suhteen liki päivittäin.

Itse asiassa tiukan paikan tullen ainoa, mikä toimii, on automaattinen päivitys: samaan aikaan, kun lataa posteja, taustalla päivittyy myös viimeisin virustietokanta. Muutaman tunnin ikäinen tietokanta on jo nykyään pahimmillaan liian vanha.

> Sitä ei tietty tarvitse käyttää Outlook Expressiä koska muitakin
> postiohjelmia on vaikka millä mitalla.

Mutta jos tarvitsee esim. kyrilliikkaa (kuten aika moni suomalainen dixari näyttää tarvitsevan), se alkaa olla ainoa, joka toimii ongelmitta sekä lähetyksessä että vastaanotossa ja sekalaisten järjestelmien kanssa.

73,MR