[DX] SW-aussit

Onko noiden SW-aussien lähetysajat jotenkin muuttuneet. Esimerkiksi tänään kuulin ABC Katherinen 5025 kHz 1350 UTC. Kuuluvuus oli huono ja varma IDi jäi saamatta. Samaan aikaan monen monta kertaa on kuulunut Alice Springs 4835 KHz. Molempien pitäisi olla äänessä 2130-0830 UTC. Eipä taida tuo aikataulu pitää paikkaansa. Joka tapauksessa olen tyytyväinen, että olen ehkä kuullut molemmat taajuudet.

Imurointikin oli melkein jäädä väliin, siksi paljon innostuin ABC Katherinestä. Selitäpä se vaimolle!  Kokkasin tänään muuten thaisapuskaa: rypsiöljyä, tulista currytahnaa, broilerin suikaleita, wokkivihanneksia, kalakastiketta ja kookosmaitoa + nuudeleita. Helppoa ja hyvää kuten aina.

73´s ja rentouttavaa viikonloppuja + kelejä,

Jokke JKH
Turku