Vas: [DX] Spectrianalyysit (ja kelit)

Yes!
Hyvä juttu.
Nyt lauantaina oli taas NA/LA-keliä häiriöisyydestä huolimatta. Kotona Espoossa vain muutamat NA:t esim 1510, 1560 ylittivät paikallisen kohinan (n. s5). Mutta SpecLab:lla voi noteerata kaikki kymppitaajuudet, esim koko X-band täynnä kymmitaajuuksilla, useimmat heittävät hieman (+-20 Hz). Nykkiläinen 1560 näyttäisi tasaa +-1Hz.
73 tk
PS häiriöistä, mutta "putkikeliä" saattaa olla viikonloppuna luvassa, veikkaisin myös, että ma-aamu voisi olla "hyvä"

Tarmo Kontro
Kymenlaakso Polytechnic
PL 13
FIN-48231 Kotka
+358 44 7028 342
fax +358 5 2208209
Tarmo Kontro wrote:

>Lisää SpecLab`& kantoaaltotutkimuksista esim seuraavassa kesiksessä (ei paljasteta vielä kaikkea, kuten, että herzipoikkeamasta voi

Aiheesta löytyy puolentoista vuoden takaa artikkeli DXing.infossa:
http://www.dxing.info/articles/MW_spectrum_scanning.doc

73
Mika