[DX] Re: Vs: Re: Kuu-yhteys

Jep... näin nuo australialaiset ovat nimenomaan napanneet noita
UHF-TVDX-asemia kuun kautta. Monitoroidaan kuvataajuuden kantoaaltoa +-
offset +- dopler siirtymää (mikä ei ole vakio) tuntikaupalla SSB/CW
modella (kuvadatahan lähetetään AM-modulaatiolla maanpäällisissä
lähetyksissä).

73!

Risto

> Kyllä. TVDX:ssä näitä asemille ominaisia kuvataajuuksia jäljitetään ko
> menetelmällä?
>
> 73 VHI

> and/or modified under the conditions set down in the Design Science
> License

Risto Kotalampi, W6RK
Hayward, California, U.S.A.
Email: risto@xxxxxxxxxxxxxx
Web: http://www.kotalampi.com/ & http://www.hard-core-dx.com/
AOL Instant Messenger: r1sto. ICQ: 22-300-453.
MSN Messenger: risto@xxxxxxxxxxxxxx Yahoo Messenger: kotalampi.
Location: CM87XP, 37° 38' 54" N, 122° 4' 35" W