[DX] Re: AHE tiedottaa

Alpo Heinonen wrote:

>  Senverran kirjoitan vielä, että niinkauan kuin henki pihisee ja olen SDXL.n ja tämän DX-listan jäsen katson oikeudekseni kertoa mielipiteeni ärsytti tai ei. Toki sallin vastaavan muiltakin- henkilöönkin menevän, jos kerran ärsyttää.

Tähän haluaisin oikaista, sillä olen lukevinani rivien välistä väärän tulkinnan, että kytket SDXL:n jäsenyytesi tämän listan tilaamiseen. Oikaise pois, jos tulkitsen väärin.

Tämä lista ei ole Suomen DX-Liiton vaan Hard-Core-DX.com:n omistama lista. Toki listan jäsenistä varmaan suurin osa on SDXL:n jäseniä ja liitto kiitettäväst sitä mainostaa julkaisuissaan, haluaisin kuitenkin korostaa, että tämä lista ei ole SDXL:n omistama, eikä sen toiminnasta päätetä sen toimesta.

Listalle ovat tervetulleita kaikki DX-kuuntelusta kiinnostuneet, eivätkä vain SDXL:n jäsenet. Jäsenkirjoja ei kysytä liittymisvaiheessa.

73!

Risto
laitetaan vielä nimimerkkikin, ettei sotketa
RKO