[DX] Re: AHE tiedottaa

  Tähän haluaisin oikaista, sillä olen lukevinani rivien välistä väärän tulkinnan, että kytket SDXL:n jäsenyytesi tämän listan tilaamiseen. Oikaise pois, jos tulkitsen väärin.

  ---Tnx Risto viestistäsi. Tiesin kyllä asian, mutta ajatusteni takana oli vain se, että jos en olisi SDXL:n jäsen, minulla ei luultavasti pitäisi olla paljoakaan sanottavaa SDXL:n toiminnasta.
  73 AHE

  Tämä lista ei ole Suomen DX-Liiton vaan Hard-Core-DX.com:n omistama lista. Toki listan jäsenistä varmaan suurin osa on SDXL:n jäseniä ja liitto kiitettäväst sitä mainostaa julkaisuissaan, haluaisin kuitenkin korostaa, että tämä lista ei ole SDXL:n omistama, eikä sen toiminnasta päätetä sen toimesta.

  Listalle ovat tervetulleita kaikki DX-kuuntelusta kiinnostuneet, eivätkä vain SDXL:n jäsenet. Jäsenkirjoja ei kysytä liittymisvaiheessa.

  73!

  Risto
  laitetaan vielä nimimerkkikin, ettei sotketa
  RKO