Re: [DX] Eurooppalaisesta maalaskennasta on helpompi luopua kuin muuttaa sitä

Re: [DX] Eurooppalaisesta maalaskennasta on helpompi luopua kuin muuttaa sitä

Vastaan tähän jälleen saman asian vähän toisin sanoin: jos sinulla OJP on
aito halu pyrkiä muuttamaan SDXL:n maaluetteloa ja maalaskentaa, niin se
tapahtuu MLT:n kautta. Ehkäpä maalaskentapohdiskelusi, tämä "reaktiivinen
kannanotto status quohon", joitakin listan lukijoita kiinnostaa, mutta en
usko tällä kirjoittelulla syntyvän mitään tuloksia.

Itse asiassa SDXL:n MLT:n maaluettelo on toiminut esikuvana European DX
Councilin käyttämälle listalle ja nykyisin molemmat listat ovat yhtenevät.
Liekö EDXC:ssä sitten enää ylläpitoa tälle asialle; järjestö on
aikamoisissa vaikeuksissa. Luettelo löytyy jostain päin EDXC:n sekavaa
portaalia www.edxc.org. Sitä en tiedä, mitkä dx-kerhot Euroopassa tuota
luetteloa käyttävät.

Kysymiisi poliittisiin "kapinoihin" ym saanet myös MLT:ltä vastauksen.

73

RV

Lainaus ojp@xxxxxxxxxx: