[DX] Re: EDXC

Olen SDXL:n hallituksessa kansainvälisen toiminnan vastaava. Tämä tässä
esille otettu asia vaatii pitempää vastausta, enkä pysty sitä varmaan ihan
lähiaikoina tekemään, koska olen edelleen ankaran flunssan kourissa ja
perhepiirissä on lisäksi erittäin vakavia ongelmia juuri nyt.

Pyrin vastaamaan jossain vaiheessa, mutta voi kestää. Sinä aikana voisitte
vaikka äänestää siitä, vastaanko vain privaatisti OJP:lle vai vastaanko
tällä listalla? Olen itse edellisellä kannalla, koska en haluaisi
kuormittaa tätä alunperin etenkin tiedotusluonteiseksi luotua listaa
pitkillä viesteillä, jotka todennäköisesti kiinnostavat hyvin harvoja.

73

RV

Lainaus ojp@xxxxxxxxxx:

> RV:"Liekö EDXC:ssä sitten enää ylläpitoa tälle asialle; järjestö on
> aikamoisissa vaikeuksissa."
>
> => Missä vaikeuksissa EDXC [ http://www.edxc.org/ ] on?
>
> => Sehän aktiivisesti muuttelee tai ainakin pyrkii muuttelemaan
> sääntöjään
> ajan mukana
> http://www.edxc.org/modules.php?
op=modload&name=News&file=article&sid=174&mode=thread&order=0&thold=0