[DX] Re: VS: Pistelaskenta/Suomalaiset asemat

[DX] Re: VS: Pistelaskenta/Suomalaiset asemat

Pieni huomautus veteraanilta:
qsl-kansiosta löytyvät seuraavat YLE-qslt:
	Lahti 164, Kuopio 755, Pietarsaari 1484 suoraan asemilta 70-luvulta
SEKÄ
	Joensuu 520, Helsinki 557, Ylivieska 836, Turku 962, Vaasa 1142,
Tampere 1421, Pori 1484 50-luvun lopulta.
Että tuliskos tästä takautuvasti 10 lisäpistettä?

SEH
(SDXL -443)

  Hannu jo asian ehti selkokielelle laittaa.