RE: [DX] Pistelasku: mitä tarkoittaa "mukaan myös AM-puoli"

RE: [DX] Pistelasku: mitä tarkoittaa "mukaan myös AM-puoli"

Heipä hei!

Pisteitä pisteitä sanoivat sokeat taannoin radioaalloilla.

Perustakaa minun puolestani, ERILLINEN, Suomi FM(DX)-loki/QSL-palsta
Radiomaailmaan, jossa voidaan sitten halukkaille lasketuttaa pisteet,
ja laittaa lehteen Suomi(ketju) bandscanit ja Ylen maakuntaradiot.
Kuka ottaa hoitaakseen, ilmoittautukoot pikimmiten HAA:lle.
Tämän loki/vihjepalstan toimittaja minä se en ole, enkä tule koskaan
olemaankaan. (Suomi)troponappaukset kyllä huomioin jatkossakin etäisyyden
ollessa min. 250-300km V-polarisaatiolla, tropopalstalla.

On siinä selittämistä mallilla "suuvaahto" aloittelijoille "että nyt
tulee pisteitä, ja kannattaa raportoida kaikki suomalaiset pois"
heille, jotka silmät kiiluen haluaisivat oikeaa dx-tietoa,
mutta saavatkin vain pistelaskennan koukerot ilokseen. Seuraava kysymys:
"Minkä takia näitä pitää kuunnella radiosta kun niitä voi kuunnella
netistä ja vieläpä Hi-Finä..?" Epäröivä vastaus: No saathan siitä pisteen
ja jopa Rankkiin!

73 Hannu Piirainen, (HPI) 6907, Espoo
DXK/RM:n FM-lokipalstan hoitaja vuodesta 1999, FMDXari vuodesta 1986.
Seuraava FMDX-lokipalsta (spektaakkeli) sitten ilmestyy maaliskuun
numerossa.