[DX] Re: Vanhat Suomen radiot

Hyvä Jorma,

hienoa, että keskustelusta viriää tärkeitä ja  asiallisia aloitteita.
Suosittelen, että teet välittömästi asiasta kirjelmän
liittohallitukselle. Toivon, että tiedonvälityksen ammattilaisena
Sinulla olisi kiinostusta ja aikaa toimia kyseisen sivun
koordinaattorina.

Tuo verkkokeskustelussa vilahtanut Esko Kokkosen kirja (jota
valitettavasti en itse ole vielä hankkinut tai lukenut) on myös tärkeä
dokumentti.  Eskohan on alan ammattilainen eli YLE Oulun
aluetoimituksen ihmisiä (tarkkaa titteliä en tiedä). Hänellä saattaa
olla sähköistäkin materiaalia.

Keskustelussa mainittu oululainen Vilmi-radio vilahti muuten myös viime
tiistain yleisöesitelmässä  Oulun 400-juhlavuoden historiasarjassa.

  SEH

  Radiohistoriaa kannattaisi tosiaan tutkia ja kirjata muistiin