  From: "Jari Lehtinen" <otaku@xxxxxxxx>
  To: <dx@xxxxxxxxxxxxx>
  Sent: Friday, March 18, 2005 12:58 PM
  Subject: [DX] Re: Helsinki ja Lahti SW

  >Mutta jos joku tietää noiden SW-lähettimien taustat jo nyt (siis tehot  ja
  >käyttöönottoajankohddat), niin voisiko ystävästi postailla.
  >   Lahti II 31.58m (9500 kHz) ja 25.47m (11780 kHz)

  Näistäkin on kirjoitettu paljon DX-Kuuntelija/Radiomaailmassa
  1990-luvun lopulla. Mm. moniosainen artikkelisarja Yleisradion
  saamista SW-kuuluvuusraporteista Lahden asemalle.
  Minulle alkaa valjeta, että kirjoitamme Karin kanssa artikkeleita,
  joita kukaan ei lue.

  73's JLN
  Edelleen liikaa kiinni muissa aktuaalimissa asioissa