Re: [DX] Miksi kuunnella radiota

Olen samaa mieltä, radion DX-kuuntelu vain yksinkertaisesti on kivaa.
50 vuoden kokemuksella,

SEH

PS. Minusta DRM kuuluu normaali-AM-bandeillä toimiessaan samaan
kategoriaan kuin  häiriölähettimet. Toivottavasti DRM:lle saataisiin
omat taajuusalueet, joilla voivat mellastaa.

Sma

  Taas otan kantaa mielestäni turhaan keskustelunaiheeseen.