-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx [mailto:dx-bounces@xxxxxxxxxxxxx] Puolesta Jouni Keskinen
Lähetetty: 14. syyskuuta 2005 13:40
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Herra Kaunisparta

At 13:02 14.9.2005 +0300, Vesa Hienonen wrote:
>Moi!
>
>Joo, itse olen Oseania-lokin toimitushommissa harvinaisuuksien kohdalla
>useamman kerran tullut ajatelleeksi, että siinäpä on valmiit detaljit
>tälle Bellabarba-hyypiölle. Joskus kyselin tällä listalla, haluavatko
>lokaajat minun karsivan lokauksista tarkemmat detaljit, mutta sitä ei
>silloin katsottu tarpeelliseksi. Mikäli mielipiteet joskus muuttuvat
>niin ilmoitelkaapa.

Kurkatkaapa puolalaisen paikallislehti Przegladin PDF-version http://www.przegladlokalny.pl/2003/42_2003.pdf sivua 3.
Ketkäs ne siellä esiintyvät 100 wattisen puolalaisen Radio Fan, Knurowin ulkomaisia kuuntelijoina, kuin herrat Keskinen Suomesta ja Bellabarba Iitaaliasta. Varmaan tuli tuokin asema aikanaan lokattua jollakin postituslistalla. Muuten tuntuisi aika oudolta sattumalta että Kaarlo Kaunisparta olisi ko. asemaa lähestynyt juuri samoihin aikoihin.

Tosin en kyllä aio alistua Bellabarban terroriin ja alkaa panttailla lokauksiani, eikä mielestäni muidenkaan pitäisi näin tehdä. Nimenomaan huippuasemista tuoreet tiedot ovat kullanarvoisia, koska asemat voivat olla kuultavissa vain lyhyen aikaa. Yhden "spämmääjän" takia ei pitäisi muiden oikeiden DX-kuuntelijoiden joutua kärsimään.

JKZ