Re: [DX] Herra Kaunisparta

>juuri nyt. Hän on mitä ilmeisimmin saanut inspiraation
>"raportin" lähettämiseen nähtyään lokaukseni clusivessa. Niin

Eikös Herra BB:n voisi poistaa clusive -ringistä? ;-)

Jos taas BB ei ole ringissä mukana, niin mistähän hän on saanut sen clusiven, jossa ANA:n lokaus oli, eli 12/2005? Clusiven julkisella saitillla osoitteessa http://www.sdxl.org/clusive/ viimeisin ilman tunnusta ja salasanaa luettavissa oleva clusive on 10/2005.

Olen samaa mieltä kuin Jorma - lokauksia ei kuitenkaan pidä tämän takia karsia.

73 de PUL