Re: [DX] Kaunisparran raportit

Nämä "Olen kuullut asemanne, lähettäkää mulle QSL"
-kuuntelijat pilaavat rehtienkin maineen.  Ehdin jo
vähän aikaa olla tyynempi tuon edellisen hra BB-
kirjoittelun jälkeen, kun tuo FM-brassarijuttu sai
älähtämään.  Ei, en nauranut, suuni kai vain aukeni
hämmästyksestä.

Kiinnijäämistä haluavat voisivat tällaisia hemmoja
varten laittaa lokeihin ja eri palstoille laittaa
"leijoja" tosi kovista, olemattomista asemista.
Mikä mahtaisi olla vastausprosentti?  Miten
"oikeat" kuuntelijat tietäisivät, ettei kyse ole
oikeista asemista?  Laitanko kuitenkin oman
osoitteeni vihjeeseen V/S:ksi?  Olisiko se nyt
reilua?  Mitä se auttaisi?

73 de Matti P., MOP