Re: [DX] Kaunisparran raportit

Hola,
Näitten Kaunispartojen kiusaamista yritimme jokunen aika sitten HAR:n kanssa. Laitoin silloiselle BKL:n FM-listalle lokauksen Radio Elvistä (idi, suden ulvontaa ja Springsteenin kappale), mutta saalista emme saaneet. Ehkä hyvä niin. Pontimena tempulle oli hieman aiemmin Radio Horeum Margilta Serbiasta tullut vastaus, jossa ihmeteltiin, että juuri samalta kellonlyömältä tuli raportit Italiasta, Islannista ja Ruotsista. Valitettavasti en saanut nimiä, kun niitä asemalta kysyin. Ruotsissa voi todella kuulua sama asema samaan aikaan, Italiaan on tapahtunut ennätyslyhyt hyppy, mutta että Islannistakin?
73
JUS