[DX] Vs: Vs: EKD 500

Hei,

Suhteellista tämä vertailu tosiaan on niinkuin TK kirjoittaa.

Mielenkiintoinen seikka minun mielestäni on todeta kuinka NRD525 päihittää NRD535 ja 535D Pohjanmaalla, kun samat radiot ovat Lapissa niin 535/535D ovat aina parempia.  535/535D:n luettavuutta on aika vaikea päihittää kun häiriöt ovat alhaiset ja monta signaalia ovat yhtäaikaa äänessä.

POS