[DX] M: AOR AR7030 Plus

Hyvä DX-väki!

Mastohankkeen rahoittamiseksi olen pitkän henkisen kamppailun käytyäni
päättänyt laittaa myyntiin yhden liikkareistani, AOR AR7030 Plus-mallin.
Laite myydään ensimmäiselle riittävästi tarjonneelle. Uusi maksaa
Hamradiossa 1490 euroa miinus mahdolliset alennukset.

Tietoja radiosta:
- AOR AR7030 Plus
- noin vuosi sitten Hamradiolta ostettu, ei modattu eikä avattu
- mukana kaukosäädin, itse tehty tietokoneohjauksen mahdollistava
kaapeli, alkuperäiset ohjeet ja laatikot
- siisti, naarmuton, täysin kunnossa, kuunneltu marras-joulukuusta 2004
toukokuuhun 2005 (arviolta 250-400 h)

Vastaanotin on kaikista puheista huolimatta helppokäyttöinen ja
Plus-mallia on voi parannella suotimilla ja DSP-palikoilla, mikäli
tarvetta ilmenee.

Tässä muutama linkki:

http://www.aoruk.com/ar7030.htm
http://www.aoruk.com/7030plus.htm