[DX] Vielä lokauksista

Tervehdys,

Kelit paranevat kohti minimiä ja lokausten tasot kovenevat! Mainiota, johan
tätä on odotettu, maksimi kun tuntui yllättävän pitkältä.

Jos tarvitsette apua identifioinnissa, laittakaa ihmeessä ääninäytteitä
listalaisille, se jos mikä helpottaa identifiointia. Itsekin olen mielelläni
käytettävissä. Toiveena tosin on kohtalaisen lyhyet pätkät idin ympäriltä,
ei monen minuutin pituiset klipit.

Jenkkien ketjuohjelmissa kannattaa myös olla tarkka. Taajuudella 1540 on
lokattu KEDA San Antonio, TX. Itse olen kuunnellut kyseiseltä taajuudelta
WDCD:n kautta eri järjestöjen ohjelmia, joissa on usein vilahdellut
osoitteet San Antonioon. Idi kuitenkin aina ratkaisee.

Tällä hetkellä on pientä aktiviteettia auringossa, mutta ensi viikolla
pitäisi taas olla hyvin rauhallista. Eikä tämänhetkinenkään aktiivisuus ole
pudottanut kelejä pois. Eli hurkuttelua on luvassa nyt ja jatkossa.

73
Jim

Jim Solatie, Espoo