Re: [DX] [LIHA] Vs: Re: MW-tilastoa?

Hei!

>Tämä jankkaus ei nyt varmaan ole hirveän tarpeellista, mutta kuten totesin,
>SDXL:n hallitus oli muuten asian kannalla, mutta vastusti tasan yhtä kohtaa
>eli tuota lokausten ennakkopakotetta. Ei kai yhteistyö tarkoita sitä, että
>ainoa vaihtoehto on sinun esityksesi täydellinen hyväksyminen.

Näin asian laita todella oli. Olen edelleen samaa mieltä, ettei tällaista
"ennakkopakotetta" voida tehdä. Jokaisella on oikeus lokata siten kuin
parhaakseen näkee, vaikka toki SDXL:n hallituksessa toivoisimme OLL-muotoisten
lokausten yleistyvän entisestään. Tunnen kuitenkin myös sellaisia
kuuntelijoita, joilla ei edelleenkään ole nettiyhteyttä käytettävissään.

Mitä tulee listalla esitettyihin kysymyksiin liiton taloudellisesta tuesta
erilaisiin hankkeisiin, niin toki niitä voidaan harkita tapauskohtaisesti,
mutta pääsääntöisesti kaikki kuitenkin perustuu vapaaehtoistoimintaan, eikä
niistä makseta korvauksia.

73

TAT