Re: [DX] Tilastoista

Tähän JHY:n esille tuomaan asiaan liittyen. Olen aikoinani saanut jostain netistä käsiini KOLA -listan. Eli Kuultavissa Oleva LAttarit. EJH:n KOJE -listan lattariversio siis. Nyt en enää muista, mistä sen olen löytänyt - eikä googlettaminenkaan auta. Mistä se löytyisi? Pitääköhän joku vielä yllä listaa? Se olisi kyllä näppärä apuväline lattarikuuntelussa. Mahdollisesti se on aikoinaan tehty LEM -peditionien käyttöön?

73 de PUL