Re: [DX] Foorumit ym.

Moi, ei tosiaankaan kannata- ei ole minun intresseissäni? Joku/jotkut
piipiicii-keskustelijat asiasta ovat enemmän huolisasaan... Silti ei ole
mitenkään paha, jos näkisi asemien
raportointi-vastausmääriä-vastausaikoja-v/S-tietoja/poikkeavia osoitteita
yms.

Aika yleistä vain on, että näissä keskusteluissa poimimme
pikkuasioita-ymmärrärämme toisiamme väärin jne, joten keskustelu menee aivan
eri urille kuin on alunperin ajateltu...

73' AHE

/ Quoting Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxxxxxx>:

> Toinen asia oli tuo raportointi-QSL-listani, joka mielestäni palvelisi
> ainakin taannoisia BBC-mustuu vai mustuuko keskustelijoita.... Sieltä sen
> voisi tsekata meneekö rapo mustalle-harmaalle vai suht'koht vastaavalle
> asemalle. (Joskin ihmettelen, jos kuuntelijat lähettävät rapoja vain
> varmoille tapauksille, mutta siltähän tuo alkoi vähän näyttämään)

Kannattaako asemia ruveta näin jaottelemaan? Olen monasti
yllättynyt kun ns. musta asema on vastannut eka yrittämällä
ja joku ns. varma vastaaja ei vastaa sitten millään. Eilen
muuten posti toi Pietarista R. Roksin 102.00 MHz kirjevastauksen.
Minkälaiseksi tämä asema jaotellaan?

Reijo Alapiha
Joensuu