Re: [DX] Polskie Radio Porin kautta/AHE

" Alpo taisi olla oikeassa, mutta sitten tekikin
täyskäännös ja laittoi semmoiset ohjeet listalle että meitä pitäisi ainakin
olla toista tuhatta että niitä pystyisi täyttämään."

Per-Ole Stenman
Pietarsaari

Moi kaikki,  Kerran vihoviimeisen jälkeen vielä :(
Olisin voinut tehdäkin "täyskäännöksiäkin, mutta välineistä oltiin
kiinnostuneita lähinnä muutamista parhaista/uusimmista laitteista ja
ilmeisesti käypää hintaa ei kukaan ole halukas maksamaan. Siksipä jatkan
edelleen ja seuraavat myynti-ilmoitukseni laitan, kun olen todellisessa
hengenhädässä ja rahantarpeessa. Joskin silloinkin järkevämpää lienee
romuttaa laitteet, hyväntekeväisyyttä en ole ajatellut vielä(=tuskin
koskaan) ryhtyä näissä asioissa harrastamaan.

Foorumin järjestämiseen ei tarvita yhtä/kahta ihmistä enempää.... Ja ne
toimivat jos toimivat kuuntelijoiden käytön perusteella (ts. eivät
toimine...?)

Mutta, jos ja kun (tämä, tuo, se -nämä, nuoth, neth ;)systeemit kerran ovat
toimivat ja täydelliset, niin mitään muutoksia ei liene luvassa tai tarpeen?
Joten ei kysellä-ehdotella enää kukaan, missään, koskaan?

SANON KERRAN VIELÄ, että ehdotukseni olivat VAIN ehdotuksia ja halua
herättää ihmisten ideapankkeja jos sieltä löytyisi hyviä ja helppoja
DX-KUUNTELUA, RAPORTOINTIA/ TILASTOINTIA yms. edistäviä NOPEITA
systeemejä...

Joten jatketaan vanhaan malliin vain, EI SIINÄ MITÄÄN PERUUTTOMAN
ONGELMALLISTA OLE...

AHE
PS. HAR:n käsityksiin ei voi täysin yhtyä. Suvaitsevaisuutta tarvitaan,
mutta minusta perinteinen QSL:n keräily ei ole koskaan ollut mitenkään
aliarvostettua.... Ennakkoluulot, kritiikki (asiallinen ja tarpeellinenkin
joskus toki) on lähes AINA kohdistunut uusiin systeemeihin, kuten
nauhoituspistesysteemit, SDR-radiot jne. Minä en mielestäni vastusta
uudistuksia, mutta pliis, ystävät, yrittäkää ymmärtää, MINÄ EN HALUA
MURENTAA perinteisiä systeemejä sen kummemmin (=minä arvostan QSL:ä ja
kaikkia kuuntelijoita erittäin paljon)

sama-Alpo