Re: [DX] Radio- ja sähköaaltojen terveyshaitat

Re: [DX] Radio- ja sähköaaltojen terveyshaitat

Moi!

Innostuin tutkimaan perinpohjin otsakkeen aihetta Googlen kautta, ei voi
muuta kuin todeta, että
silmistäni valuu vesi kun olen saanut nauraa aivan kippurassa. Kokeissa on
mm. havaittu, että lumekännykkä aiheuttaa kuumotusta, masennusta ja kaikkia
mahdollisia vaivoja. Eräs mies ihmetteli, että kun pitää kännykkää
taskussaan niin alkaa kalua kihelmöidä, johon nimimerkki Mummo totesi; ota
värinähälytys pois päältä!
"Espoon kaupunginhallitus päätti viime vuoden lopulla selvityttää
mahdollisuuksia siirtää Kilon koulun vieressä kulkeva korkeajännitejohto
maan alle, koska epäiltiin sen aiheuttavan oppilaille terveyshaittoja", tämä
löytyy hakusanalla "Harhakäsityksiä magneettikenttien terveyshaitoista"
(pdf-tiedosto). MOT:n juttu on http://www.yle.fi/mot/301000/liite3.htm  ja
Turvallinen työskentely tukiasemien lähellä (pdf) on ammattimiehille
tarkoitettu. Keskustelupalstoilla asiasta juttua piisaa...loputtomiin
ilmeisesti.
SSS