Re: [DX] Radio- ja sähköaaltojen terveyshaitat

Re: [DX] Radio- ja sähköaaltojen terveyshaitat

Eikä ole................vain yövalvojilla on vähemmän...........Minulla on
kylläkin ollut viime aikoina selviä oireita radioaaltopuutostilasta.........

MKA

Martti Karimies,
HÄMEEN TERÄSRAKENNE OY
Takumäentie 2,