Re: [DX] radionkuuntelua?!

Viime viikolla oli pihalla yhtenä iltana kohtalaisen iso sammakko ja seuraavana
yönä oli kelejä. Pitäisköhän käydä tsekkaamassa näkyiskö nyt yhtään samppia
pihalla... :)
Mitähän wanha kelitieto kertoo sammakon ilmestymisen ja kelien korrelaatiosta?

Mutta K-Maataloudessa pitää ehdottomasti käydä ja vaikkapa heti huomenna
Rollossa, ties vaikka Alpoon törmää! :)

73's,
ARK