Re: [DX] Miraya QTH

Tervehdys,

runsas viikko sitten pidettiin Luganossa, Sveitsissä tämän vuoden EDXC -
kokous. Yhtenä puhujana oli Bob Zanotti, jonka jotkut varmaan muistavat
Swiss Radio Internationalin DX-ohjelmasta (vetäjinä "the two Bobs"). Bob
(syntyjään amerikkalainen) on nykyisin eläkkeellä ja asustelee Bernin
seudulla (kuten kollega Bob Thomannkin). Yhtenä hommana Bobilla on nykyisin
sivusto www.switzerlandinsound.com, josta löytyy uutisia Sveitsistä ja nyt
mm. jokunen EDXC -haastattelukin (en ole valitettavasti vielä itse ehtinyt
niitä kuunnella).

Bobin varsinainen aihe oli SRI:n kaatuminen, mutta sivujuonena tuli ilmi,
että hän on jo 90-luvun alusta asti ollut (jokseenkin salaa) mukana IRRS -
hankkeessa ja mm. pystyttänyt Alfredo Cotroneon kanssa Milanon lähellä
olevan lähetinkaluston. Kuten varmaan arvaattekin, Bobin kommentti näistä
uusista lähetyksistä oli, että niiden lähetyspaikka pidetään salaisena ja
hän on luvannut kollegoilleen olla kertomatta asiasta enempää.

t. RV

--
Risto Vähäkainu
tietotekniikka-asiantuntija