Re: [DX] YLE/Digita verifiointiapua kysellaan

Re: [DX] YLE/Digita verifiointiapua kysellaan

Taytyy myontaa, etten ihan hyvin ymmarra kaikkea taalta loytyvaa...
Kun olen yrittanyt YLEa palvella pyoreasti 43 vuoden ajan, minulla on
jossain qsl-kortteja ja olen yhden aikanaan lahettanyt siihen aikaan
nuorelle dx:aajalle. Ei kai niita ihan noin vaan lahetella - kun noita
mielipiteitakin yrittaa tulkita - pitaa kai olla faktoja kuulemisesta?

Vaikka en YLEn nykyista touhua ymmarra sen paremmin, en voisi
kuvitella, etta siella olisi joku erityisesti kortteja kirjoittelemassa...

Tervehtien   Vaino (VKL), Jokela    (28.11.2007)