[DX] YLE/Digita verifiointiapua kysellaan

[DX] YLE/Digita verifiointiapua kysellaan

Voisin kirjoittaa kirjan pelkastaan Ylelle tavallaan uhratuista
43 vuodesta. Tuskin Ylella mitaan erityista qsl-politiikkaa on.
Poliittisesti valitut johtajat ovat tulleet ja menneet, eika heilla
varmaan juurikaan kasitysta ole ollut mistaan qsl-toiminnasta.

Kerran olen kirjoittanut sosiaalijohtajana toimineelle SMP:n
entiselle puoluesihteerille todella pahan haukkumakirjeen,
kun han moitti jonkun vuoden aikaisia hammaslaakarikulujani.
Ilmoitin, etta osannen itse paremmin arvioida terveydentilani.
Muita johtajia olen saattanut pikkukannissa haukkua juhlissa.

Vain yhden asiaan liittyvan jutun kerron, kun se on esimerkki
siita, kuinka kuuntelijat voivat tahollaan pahasti pilata asioita.

Kauan sitten aina arvostamani dx-kuuntelija Berndt Trutenau
kirjoitti Ylen johtajalle (en muista kenelle kirje oli osoitettu):

.."olen kuullut, etta teidan tarkkailuasemallanne on listauksia
Neuvostoliiton yleisradioasemista. Olisin kovasti kiinnostunut
nakemaan niita ... jne paljon muuta...

Ehka juttu on laskettava Berndtin nuoruudensynniksi mutta
silla oli aika ratkaiseva merkitys pitkaksi aikaa myos meidan,
tarkkailuasemalla toissa olevien toiminnalle ko asioissa.
Han mainitsi olevansa arkkitehtiylioppilas. Sitakaan en
muista, asuiko han jo siina vaiheessa Liettuassa.

Oulusta eras yrittaja kirjoitteli kirjeita Ylen hallintoneuvostolle,
ulkoministeri Sorsalle ym. Kopiot sattuvat olemaan tallella...

Tervehtien   Vaino (VKL), Jokela    (02.12.2007)