Re: [DX] VL: Aloite SDXL:n hallitukselle

On Wed, 5 Dec 2007, Tapio Kalmi wrote:

> [...]
>
> Toivottavasti nyt kaikki tämän listan lukijat ymmärtävät sen, että SDXL:n toimintaan kiinteästi liittyvä www-materiaali on suotavaa olla yhdessä paikassa, joka on sdxl.org. Sitä materiaalia ylläpitävät SDXL:n valitsemat henkilöt ja sisältö määräytyy SDXL:n eri toimielinten ja toimihenkilöiden päätösten mukaisesti. Nämä samat henkilöt vastaavat myös sisällön tuottamisesta omalta osaltaan.

Selvä ja kannatettava ajatus.
Kopioita voi kai olla muuallakin jos se nähdään tarpeelliseksi(?), mutta
jos niiden välillä alkaa esiintyä eroavaisuuksia, ratkaisee se mitä on
sdxl.org:n sivuilla.
Idean ymmärtänevät ainakin ne, jotka ovat joutuneet
laatukäsikirjojen ja niiden ylläpidon kanssa tekemisiin.

73!
JTS