Re: [DX] DX-kuuntelusta ja laitteistoista

IKA kirjoitti:
> Olen tainnut Ristolle joskus vuosia sitten ehdottaakin (ehkä
> muutkin ovat), että jos OLL:ssa saisi esim. aina nimimerkin taakse linkin,
> jossa on kyseisen kuuntelijan laitteistot ja vaikkapa QTH. Olisi meinaan
> helpompi laittaa näiden tietojen perusteella kuultujen asemien ?vaikeus?
> oikeaan perspektiiviin OMASTA näkökulmasta. On kuitenkin jokseenkin
> eri asia  jos
> käytössä on isoisän höyryradio ja 10 metrin piuha tai laadukas
> liikkari ja 300
> metrin lanka. Mitä olette mieltä ja mitenkä tämän voisi toteuttaa?

Olen kaivannut tätä tietoa nimimerkkien taustoista useasti. Tuli
mieleeni kokeilla tietojen syöttämista lokiin siten, että maa =
nimimerkki, asema = nimi ja loput tiedot kommentit-kenttään ja
lopputulos näyttäisi tältä:

TEJ: Teemu Juurinen. QTH: Salpakangas, Hollola Vastaanotin: NRD-535D
Antenni: 120 m LW 110 ast. TEJ Editoi

Tarvittaisiin vain uusi lokauskategoria esim. "Nimimerkit" ja kaikki
lokaajat voisivat itse pitää yllä omia tietojaan tietokannassa.
Päivitykset ja muutokset tulisivat aina kaikkien näkyville muiden
lokausten mukana. Olisiko tässä mitään ideaa?

73's
TEJ