[DX] Edelleen Eton E1:stä ja muuta oleellista

[DX] Edelleen Eton E1:stä ja muuta oleellista

Mielenkiintoista keskustelua on tuosta SDR:stä ja siihen liittyen myös asemalaskennasta viime aikoina on kirjoiteltu tälle postituslistalla!

Osallistun kirjoitteluun nyt sen verran, että tuo HAT:n toive (ja muistutus) noista viestien "jatkoista" on myös minua ihmetettänyt, onko mitään mahdollisuutta karsia noita "häntiä" jatkossa? Olen jäsenenä myös toisessa vastaavassa kuunteluharrasteeseen liittyvällä postituslistalla, jossa tätä ongelmaa ei esiinny, onko ko. lista sitten melko suppean ja homogeenisen jäsenistön ansiosta pysynyt siistinä, en tiedä, mutta on toista vuotta se on toiminut ja oleellista vielä se että viestit lätettyinä menevät perille muille listan jäsenille heti reaaliajassa!

Eton:ista vielä, laite tuli kotio juuri sopivasti ennen juhlapyhiä, mutta olikin sen verran viallinen, ettei sitä voinut ottaa mukaan jouluksi Pohjois-Pohjanmaalle! Laite lähtenee huomenissa sitten Lapualle takaisin ja jään odottelemaan paremmin toimivaa laitetta ... siis täällä jatketaan perinteisellä kalustolla, "vain" Drake R8 ja sitten tuo Eton, joka korvaa nykyisen kakkos RX:ni Sangean ATS909, joka on palvellut minua hyvin aina vuodesta 1996 lähtien ... ja hyvin toimii edelleen!

HAT:

PS. Ja sitten toive, joka on turhaan heitetty, mutta teen sen silti: Pystyisikö porukka mitenkään deletoimaan reply-reply-reply viestinnästä sen puoli metriä pitkän kantaosion? On äärimmäisen turhauttavaa lukea saitilta näitä viestejä, joissa saattaa emoviesti kaikkine seurannaisviesteineen toistua 10-15 kertaa kopioituna kaikkien lyhyidenkin kommenttien perään. Armoa, please!

--
Saunalahti Ykkönen: Puhelut kaikkiin liittymiin 0,069 e/min ja nyt kaupan päälle 600 min puheaikaa tai puhelut ja tekstarit viiteen valitsemaasi liittymään 0 e!
http://saunalahti.fi