Vs: Vs: Oikea QSL?

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

----------
Lähettäjä: Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxxx>
Vastaanottaja: dx@xxxxxxxxxx
Aihe: Re: Vs: Oikea QSL?
Päivä: torstai 1. toukokuuta 1997 22:57

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxxx>

At 08.21 30.4.1997 +0300, you wrote:
>	Keskustella sen sijaan voidaan mm. pitaisiko ABC Kalingradista antaa eri
>pistetta kuin SW Kalingradin muista asemista, miten on, kysyy
epatietoinen.

>73' AHE

Minusta ei pitaisi. Se on ristiriidassa sen loogisuuspyrkimyksen kanssa,
mikä pistelaskennassa on vallinnut tahan asti.

73 MR----------

Hienoa,
	Juuri tallaista vastausta odottelinkin. Monet ovat kuitenkin kuunnelleet
ja raportoineet aseman ilmeisesti lisäpongon toivossa? Minulla ei ole ollut
aikaa tsekata miten QSL-palstalla on toimittu, mutta toivottavasti asemasta
ei ole pisteitä herunut. Ei silti kiva vastaushan se kansiossa on!

AHE

PS. Muuten olen sita mielta, etta R Syd Gambia lyhytaalloilla antoi
smanlaisen pisteen kuten esim. St. Helena. Tunnen ALT:n perustelut, jotka
ovat lievasti sanoen hailyvalla pohjalla tassa asiassa.

Ystavallisesti
Sama