Re: Oikea QSL?

This is a message from Jarmo Havukunnas <jhu@xxxxxxxxx>

At 19.19 30.4.1997 +0300, you wrote:
>This is a message from HPIIRAINEN@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
>Moi taas !

>Mit{ JHU t{m{ tarkoittaa ? Rinnastus varmaan mutta en ymm{rr{
>yll{mainittua asiaa ollenkaan....
>
>73 de HPI

Jep, tämä liittyy clusiven juorupalstalla olleeseen JEÖ:n e-mail-
kommenttiin, jossa JEÖ rinnastaa e-mail-vastausten herättämää
vastustusta aikoinaan edellä mainittujen, ULA-, TV-, utility-
piraatti- jne kuuntelun saamaan vastustukseen. Se, mitä itse
tarkoitin, oli ettei nämä ole koskaan olleet minkäänlainen haitta
AM-kuuntelun harrastajille niin kuin e-mail-vastaukset, koska niiden
yleistyminen vaikuttaa suoraan asemien vastaustapoihin riippumatta
aaltoalueista. Eli pelkistettynä, jos joku kuuntelee ja raportoi
piraatteja niin sehän ei tavallista kuuntelijaa haittaa millään
lailla, mutta jos joku asema siirtyy vastaamaan pelkästään e-mailin
välityksellä, haittaa syntyy niille joilla ei e-mail-yhteyttä ole.
Sen vuoksi minusta JEÖ:n kommentit meni ohi.

Tätä keskustelua on ollut hieman hankala muutenkin käydä, koska asiaa
on ruodittu vuorotellen clusivessa ja täällä netissä, ja aina on
puolet porukasta ihan pihalla.

Omalta osaltanikin on valmis lopettamaan tämän keskustelun. Mieli-
piteeni e-mail-vastauksista on varmaan tullut jo selväksi.

73´s de JHU