Re: [DX] Virusvaroitus

At 21:22 2.12.2001 +0200, T&M Ritola wrote:
> [...]
ymmärrä, mitä kannattaisi tehdä ...

On ihan totta kuten myös F-securen virusohjelmasivuillakin.....

>Itse asiassa tiukan paikan tullen ainoa, mikä toimii, on automaattinen
päivitys: samaan aikaan, kun lataa posteja, taustalla päivittyy myös
viimeisin virustietokanta. Muutaman tunnin ikäinen tietokanta on jo nykyään
pahimmillaan liian vanha.

Jotkut virustorjunnan automaattipäivitykset tuottavat ongelmia (riippuvat
myös kovasti koneesta johon ohjelma on asennettu)
Itse en ikinä saanut esimerkiksi Compaqissa toimimaan F-securen vanhempien
versioiden päivittelyjä.
Periaatteena on viimeaikoina ollut katsoa ensin manuaalisesti onko päivitys
viimeinen ja sitten vasta avata sähköpostiohjelma.

>Mutta jos tarvitsee esim. kyrilliikkaa (kuten aika moni suomalainen dixari
näyttää tarvitsevan), se alkaa olla ainoa, joka toimii ongelmitta sekä
lähetyksessä että vastaanotossa ja sekalaisten järjestelmien kanssa.

Voi hyvinkin olla näin - ite kun en ole ko. ominaisuutta tarvinnut niin ei
ole kokemusta.

73's IJL