From: "Sven-Erik Hjelt" <sven-erik.hjelt@xxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, January 26, 2007 9:37 PM
Subject: Re: [DX] KELI PARANEE

Suosittelen vähintään tohtorin tutkinnon opiskelua radiotieteestä

SEH
26.1.2007 kello 20:57, Harry Forsblom kirjoitti:

  Kun vielä saisi viikosta viikkoon -ennusteen lattarikeleistä pitkän
aikavälin todennäköisyydellä, täydennettynä lyhyen ja keskipitkän
aikavälin ja lähitulevaisuuden todennäköisyydellä, niin ehkä alkaisikin
vähän helpottaa. Sillä sellaista on aina kaivattu.