[DX] Polskie Radio Porin kautta

Voi kauhistus, tähän on siis päätetty, Puolan radio hienon Porin lähettimen
kautta. Kyllä nyt on hyvä aika lopettaa tätä DX-touhua.  Ei tämä enää oikein
kiinnosta, siis DX-mielessä.  Alpo taisi olla oikeassa, mutta sitten tekikin
täyskäännös ja laittoi semmoiset ohjeet listalle että meitä pitäisi ainakin
olla toista tuhatta että niitä pystyisi täyttämään. Pieni toivo vielä elää,
eihän tämä toistaiseksi koske keskiaaltoa.

Per-Ole Stenman
Pietarsaari

ps. olen ollut ihan "out" 1.1.2007 jälkeen, SDR-touhut ja keskustelut sekä
myöskin se että eräille parhaimmille ystävilleni on sattunut sairauskohtaukset
(mikä osin voi kyllä kirjoittaa DX-kuuntelun puolelle) on vaikuttanut
negatiivisesti minun osalta tähän DX-touhuun...