Re: [DX] Omalaatuisin QSL tähän saakka

Ilmeisesti Iranin radio on kovinkin aktiivinen tekemään puhelinhaastatteluita. Itse sain vastaavanlaisen pyynnön vuosi pari sitten mutta jätin vastaamatta "poliittisista" syistä. Enkä ole sen jälkeen uskaltanut asemaa raportoida :D. Hataran käsitykseni mukaan vastauksen mukana tulevien PR tuotteiden määrä on suoraan verrannollinen maan poliittiseen tilanteeseen maailman mittapuulla...  P.S. Jos liitossa on lehtienkeräilijöitä niin mulla on noita Mahjubab makasiineja "riittävä" määrä ;)

> Date: Tue, 18 Sep 2007 21:49:51 +0300
> From: jmantyla@xxxxxxxxxx
> To: dx@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: Re: [DX] Omalaatuisin QSL tähän saakka
>
> Kyllähän näitä outoja tulee joskus.
> Minulle tuli hieman vastaava paketti pari viikkoa sitten.
> Asema oli IRIB Sanandaj 88,6 MHz, mikä toi Iranin maapisteen
> FM:llä.
>
> Kuulin aseman pari vuotta sitten hyvillä keleillä ja laitoin
> raportin sisään. Kun mitään ei kuulunut, lähetin fupin tänä
> kesänä. Yllättäen fuppiin tuli sähköpostivastaus melko pian.
> [...]

Lataa NYT Windows Live Messengerin uusin versio! Klikkaa