From: "Tarmo Kontro" <Tarmo.Kontro@xxxxxxxx>
To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, January 27, 2007 11:13 AM
Subject: Re: [DX] KELI PARANEE

Off Topic (kansanperinne-dx) "Paavalina paranee, Kallena kaukoasemia
(huomenna), Valtterina vaikeaa (maanantaina"
73 tk

OFF TOPIC; Itse tunnen vain prof.  Asko Vilkunan, joka myös oli niitä
kansanperinnemiehiä. Taitaa olla Kustaan poika, ellen erehdy. Kysellään
Askolta keleistä mieluummin kuin radiotieteen tohtoreilta.
                    73's HF